Algemene Voorwaarden

 

 

Artikel 1: Definities 

1.1 zezoza.nl, gevestigd te Wassenaar valt onder het KvK nummer van Schoonheidssalon Natuurlijke bron 68101147 en wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als verkoper.

1.2 De wederpartij van verkoper wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als koper.

1.3 Partijen zijn verkoper en koper samen.

1.4 Met de overeenkomst wordt bedoeld de koopovereenkomst tussen partijen.

 

Artikel 2: Toepasselijkheid algemene voorwaarden 

2.1 De algemene voorwaarden van ZEZOZA zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van ZEZOZA. Door een artikel te bestellen, gaat u akkoord met deze voorwaarden. 

2.2 Afwijken van deze voorwaarden kan alleen als dat uitdrukkelijk én schriftelijk door partijen is overeengekomen.

 

Artikel 3: Overeenkomst Betaling 

3.1 De overeenkomst wordt bindend op het moment dat de koper een bestelling plaatst in het online bestelformulier. ZEZOZA verwerkt de bestelling nadat de koper betaald heeft. Tot die tijd blijft ZEZOZA de volledige eigenaar van de artikelen.
3.2 De koper ontvangt ter bevestiging van de aankoop een e-mail naar het opgegeven e-mailadres tijdens de bestelling. Als de koper per ongeluk geen e-mail ontvangt, is de bestelling nog in het bedrijf. 
3.3 Afbeeldingen op de website kunnen altijd enigszins afwijken van de werkelijkheid.
3.4 Alle prijzen worden weergegeven in euro en inclusief BTW.
3.5 ZEZOZA heeft het recht een bestelling te weigeren en een overeenkomst te ontbinden.3.6 ZEZOZA behoudt zich het recht voor om teksten en afbeeldingen op de website te wijzigen, zonder voorafgaande kennisgeving. 

 

Artikel 4. Levering
4.1 ZEZOZA zal de bestelling zo spoedig mogelijk na betaling van de overeenkomst verzenden. Uiterlijk drie werkdagen na betaling wordt de bestelling verzonden (binnen Nederland). Als dit niet mogelijk is, om welke reden dan ook (omdat een artikel tijdelijk niet op voorraad is), ontvangt u hierover onmiddellijk een bericht.
4.2 Als u per ongeluk een verkeerd afleveradres hebt ingevoerd - en er zijn dus extra kosten - berekenen wij deze extra kosten aan u door.

 

Artikel 5. Verzending en transport 
5.1 Tot en met de levering is ZEZOZA verantwoordelijk voor de bestelling. Na de levering, zal de verantwoordelijkheid aan de koper worden overgedragen. 
5.2 ZEZOZA verzendt pakketten via een gerenommeerd pakketbedrijf binnen Nederland. 

 

Artikel 6. Goedkeuringsperiode 
6.1 ZEZOZA streeft ernaar dat alle klanten tevreden zijn met hun aankoop. We adviseren u echter om uw artikel binnen zeven werkdagen te controleren. Als iets niet goed is of als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het binnen zeven dagen retourneren. Vul het online contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. We zullen u vertellen hoe en waar u uw artikel moet retourneren.

 

Artikel 7. Retourneren en omruilen 
7.1 Als u een artikel wilt retourneren of ruilen, kunt u dit binnen veertien dagen doen. Vul het online contactformulier in waarin u aangeeft dat u een artikel wilt retourneren. Vervolgens nemen wij contact met u op. De kosten en verantwoordelijkheid zijn voor uw rekening.

7.2 Retourneren en ruilen van een artikel is alleen mogelijk als het artikel:

  • zich in onbeschadigde staat bevindt
  • niet gedragen en / of gebruikt is  

 

ZEZOZA behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren.  
7.3 Als u een artikel wilt retourneren, dient u ZEZOZA hiervan binnen veertien dagen na ontvangst op de hoogte te stellen door het online contactformulier in te vullen. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, noteert u de volgende informatie op het contactformulier:

  • dat je een artikel wilt retourneren
  • productomschrijving
  • ordernummer
  • de reden voor het retourneren van het artikel

De terugbetaling, minus de verzendkosten, zal plaatsvinden binnen dertig dagen na ontvangst en inspectie.

 

7.4 Wilt u een artikel ruilen, meld dit dan binnen veertien dagen na ontvangst aan ZEZOZA door ons een e-mailtje te sturen. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen, noteert u de volgende informatie op in uw e-mail:

  • dat je een artikel wilt ruilen
  • productomschrijving
  • het artikel waarvoor je wilt ruilen

Zodra we het artikel hebben ontvangen dat u wilt uitwisselen en we het hebben gecontroleerd, sturen we u het nieuwe artikel. 

 

Artikel 8. Garantie 
8.1 ZEZOZA raadt haar klanten aan om alle artikelen binnen veertien dagen te controleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en kwaliteit van het artikel. Als er iets niet klopt, neem dan binnen veertien dagen contact op via het contactformulier. 
8.2 Na de goedkeuringsperiode van veertien werkdagen - Artikel 6.1 - is ZEZOZA niet verplicht het artikel gratis te repareren of in te ruilen. Controleer artikel 7. om de voorwaarden te bekijken voor het retourneren of ruilen van een artikel. 
8.3 De garantie is ongeldig als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door onjuist gebruik, als u of anderen het product hebben gemaakt of geprobeerd het te gebruiken op een manier waarvoor het artikel niet is bedoeld.   

 

Artikel 9. Geschillen 
9.1 Op alle rechtsbetrekkingen is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
9.2 Heeft u een opmerking of tip, vul dan het online contactformulier in. ZEZOZA neemt contact met u op. 
9.3 Heeft u een klacht, vul dan het online contactformulier in. ZEZOZA zal altijd proberen een klacht in overleg met u op te lossen.  

 

Artikel 10. Auteursrechtenfoto's en afbeeldingen 
10.1 Alle foto's en afbeeldingen getoond door ZEZOZA zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van ZEZOZA kunnen foto's en afbeeldingen niet worden gereproduceerd en publiekelijk worden gebruikt.